2 noiembrie 2015

Animatori, petreceri, dans

In prima parte a acestui articol am sa vorbesc (scriu) despre dans si amintiri, iar in parte a doua a acestui articol despre amintiri cu animatori petreceri copii.

Dans, petreceri, amintiri

Pentru inceput vreau sa fac o paranteza si sa va spun cate ceva legat de mine, de dans si petreceri.
Asadar, din capul locului va spun ca eu is stangaci in ale dansului! Nu stiu, nu am o explicatie de ce nu imi ies niciodata pasi…acei pasi de dans desigur. Cand merg pe la o petrecere, nunta, botez…stiti voi, ma simt al naibi de naspa.

Trebuie tot timpul, adica pe parcursul acelei petreceri sa gasec ceva care sa-mi omoare timpul, orice in afara de dans. Amicele mele stiu asta si nu insista niciodata:) Cred ca exista si-o explicatie, chiar doua pentru faptul ca mi se impleticesc picioarele, se inmoie genuchi:)
1. Pentru ca din copilarie am iubit sportul si l-am practicat …am facut ciclism de la o varsta frageda, cand altii poate luau lectii de dans. Nesansa, un accident stupid la varsta de 18 ani, m-a impiedicat sa intru in categoria rutierilor profesionisti la clubul Dinamo!:(…Dupa a urmat tratamente, recuperare si timpul nu a stat pe loc…

2. Poate ca nu-s facut sau atras pentru acest lucru sau sport…pentru ca dansul este si un sport nu numai arta…Am vazut multi copii care incep dansul din primele clase de scoala, pe la 9-10 ani…
Acum ce sa zic, m-am uitat si eu pe la ProTv la emisiunea aceea, tip concurs…”Dansez pentru tine” si chiar imi placea…concursul, nu juriul:). Ca premiile erau foarte mari, asta probabil reflecta si efortul deosebit pe care il depun concurenti. Asta o zic asa ca am vazut undeva, pe un forum o dezbatere, ca ar fi mari, ca nu merita, ca se trag niste sfori…stiti voi chestii din astea …rautacisme. Zic asa pentru ca asa cum va spuneam pe la inceput eu care nu le am cu dansul apreciez efortul pe care il depun dansatori astia profesionisti!
Daca as mai fi copil m-as inscrie cu mare drag la o scoala de dans. Cred ca as face fata unui curs si as invata sa dansez ca un profesionist!

Amintiri cu animatori petreceri copii

Acum, am spus ce aveam de spus, legat de dans si asta pentru ca eu, la capitolulul amintiri cu animatori, la petrecerile cu copii, pot sa relatez chestiuni legate de invitati, de aranjamentul locatiei, de surprizele oferite micutilor. Surprize, pe care le pun la cale profesionistii. Profesionisti ca cei de la momente-magice.ro , vor face sa ramana intiparite in memorie multi ani.
Poate ca si voi aveti amintiri cu animatori de la petrecerile pentru copii. Poate ca participand la asemenea evenimente, ati realizat cat de important este sa stii cativa pasi de dans. Asta asa, ca am facut descrierea de la inceput.
Personal, am participat la cateva botezuri, la care ursitoarele au reprezentat "sarea si piperul" evenimentului. Picturile, ce au urmat, de pe fetele copiilor mi-au ramas intiparite in memorie. Persoana care le-a realizat, cu siguranta, terminase o scoala de arta.
De subliniat ca vopseaua era non-toxica pentru a nu afecta pielea vreunui copil.

Niciun comentariu: