7 noiembrie 2015

Jocuri, jucarii ale copilariei

Jocurile copilariei mele. Jucarii pentru copii! Waw! Cum sa nu-mi amintesc, cu drag, de jocurile copilariei mele cand vezi asa ceva,  jucarii pentru copii Educlass. Asa ceva…nu se uita niciodata si de fiecare data cand imi amintesc, cu drag de ele si de prietenii cu care le jucam, in curtea scoli sau in parcul din cartier, incep sa rememorez o lista de jocuri:
1. Tara, tara vrem ostasi!
2. Sotronul
3. Ursul doarme si viseaza
4. Baba oarba
5. Flori, fete sau baieti


Si, cate as mai putea enumera aici, in acest articol, despre jocuri si jucarii pentru copii! Multe din jocurile insirate aici, de mine, le stiti si voi! Stiti cum se jucau, stiti ca regulile jocului le mai schimbam in timpul jocului :)
Dar, cum este normal jocurile copilariei mele nu pot fi si jocurile copilariei generatiei de zi. Cum nici jocurile de construit ale copiilor de azi nu vor mai fi jocurile copiilor de maine vezi aici jocuri de construit! Este, o evolutie normala, in opinia mea!
Copilaria…nu degeaba se spune ca este cea mai frumoasa perioada a vietii si unica, pentru fiecare din noi. Copilaria este varsta superlativelor, a sinceritati, a libertati, a inocentei si a viselor fara granita. Ne putem bate oricand cu un balaur cu sapte capete, putem fi vrajitori, eroi din filmele generatiei noastre, putem cu ochii mintii calatorii oriunde si oricand.
Tin minte si acum ca atunci cand eram mic saream gardul in curtea scoli din cartier, pentru a juca o partida de fotbal. Era o aventura pentru noi sa jucam pe terenul de bitum cu porti. Dar, aveam o problema, mie nu-mi placea sa stau in poarta si cum eram cel mai mic din echipa, de foarte multe ori se nimerea sa cad eu cel care trebuie sa apere poarta echipei…
Culmea e, ca si azi, fac din cand in cand, cate o escapada de acest gen….diferenta e ca nu mai sar gardul in curtea scoli, merg pe terenul sintetic de langa portul orasului si nu mai joc cu amicii din copilarie, ci cu prietenii nepotului meu. Nepot, care este, azi adolescent:)…E adevarat ca nu mai am aceeasi conditie fizica, precum in copilarie, dar nu ma las!:)
Cand cresti si devii adult jocurile copilariei devin probe serioase pe care trebuie sa le treci cu bine.
Daca in copilarie cursele cu masinute, gonind pe strazile imaginare, n-aveau consecinte grave, pentru micul conducatorul-pilot, cand devii adult nu se poate asa ceva, consecintele fiind foarte grave. Ca si adult totul trebuie luat in serios! Cursa vietii de adult poate avea urmari grave si avem, din pacate, destule exemple…mult prea multe!
Fac o scurta paranteza, pentru a va spune doua beneficii ale achizitiilor de pe site-ul: educlass.ro, site care mi-a starnit pofta de scris.

1. Oferta diversificata ce contine peste 1000 de articole. toate fiind disponibile in stocul propriu.

2. Toate produsele sunt de calitate, fiind produse ale unor de firme specializate in acest domeniu din Europa si Statele Unite ale Americii!

3. Produsele sunt cu functii educative.


Inchei paranteza, si zic: Copilaria va ramane (pentru mine) mereu intiparita în amintire, gata sa iasa la iveala in orice moment. In spatele privirii inocente unele persoane cred ca aceasta reprezinta fericirea, iar maturitatea este doar un dezastru. Parerea mea este ca, normalitatea se naste atunci cand copilaria si maturitatea se pot combina echilibrat. Nu-i usor, dar nu-i nici imposibil!


PS. Ei, si-acum am nevoie, in primul rand de informatii de construit pentru oameni mari !



Din blogosfera romaneasca va doresc s-aveti o toamna frumoasa plina de bucurii :)


Niciun comentariu: