11 ianuarie 2016

Când coropişnițele ies la cumpărături

Când coropişnițele ies la cumpărături
Azi, la Auchan, la standul cu morcovi, plasat lângă un hol strâmt de acces printre standuri: lipesc căruciorul, cât de mult pot, de pereții rafturilor, în ideea de a nu încurca pe nimeni și încep să-mi aleg morcovii.
Aud în spatele meu:

"- Ați ocupat trei locuri. Dați căruciorul ăla în altă parte!"
Mă-ntorc. O coropişniță - pardon, o doamnă cu flăcări în ochi! - tocmai ce mi se adresase.
Îi răspund calm:
"-Doamnă dragă, oriunde l-aş fi pus, dumneata tot te-ai fi încurcat de el! Era suficient un simplu <pardon> și v-aş fi cedat locul!"
Se uită la mine, nu mai zice nimic, nici morcovi nu ia și pleacă.
Chiar m-aş fi dat la o parte, deși eu, când nu am acces la un raft, aștept să se elibereze.

Repet: nici măcar nu voia morcovi (deși după atitudine...., fie-mi iertată vulgaritatea, dar răutatea gratuită mă scoate rău din pepeni!) și nici căruciorul nu o încurca absolut deloc.
PS: intamplare povestita pe o retea de socializare de Adela Onete!

Niciun comentariu: