11 ianuarie 2016

City -break in Spania, la Barcelona

Daca nu ati fost pana acum nicaieri, ma refer desigur la vacanta de iarna,  vezi pe scotianul.ro cum poti achizitiona un city break la Barcelona pentru toata familia.

Pai, nu-i asa! Ar cam fi timpul sa va ocupati zilele acestea de concediul sau vacanta pentru a petrece, la vara, macar cateva zile intr-un loc unde sa te poti relaxa. Sunt multe locuri/oferte si in Romania, dar si strainatate unde putem merge intr-un sejur. Personal imi place sa calatoresc prin locuri diferite, nu sunt genul de om care merge in acelasi loc de mai multe ori, pentru mine ar fi extrem plictisitor. Sa mergi cativa ani la rand in aceeasi statiune, in concediu, ajungi la un moment dat sa fi plictisit de ea si nu iti va mai face placere sa mergi acolo. Asa gandesc eu! Si, nu intru in polemica cu cei care isi fac vacantele in aceeasi locatie, an de an.


Eu am gasit un site Scotianul.ro, unde puteti vedea cum se pot face rezervari pentru un city break, in Barcelona sau cum puteti alege sejurul potrivi si multe alte chestii de care ai nevoie cand pleci intr-o vacanta. Este bine ca atunci cand vacanta o faci in strainatate sa ai totul rezervat, pentru a fi sigur ca vacanta ta va fi incununata de succes.

Sigur, nu vreau sa ajung la destinatie si mai apoi sa caut cazare, transport...OK,  in Romania sa zicem ca mai merge, cunosti limba, e tara ta, dar afara e mult mai greu... Cum sa vorbesti tu, cu spaniolulul in franceza...din experienta mea sunt multi care nu cunosc limba franceza! Am zis, franceza, pentru ca e limba in care ma descurc cel mai bine!!! Am si locuit acolo si cu siguranta ma voi intoarce pe acele meleaguri intr-una din zile...Dar, sa revin... cel mai bine e ca totul sa fie pregatit inainte sa ajungi acolo.

Acum, sa va explic ce-i si cu titlul acesta! Simplu, din punctul meu de vedere...in aceasta vara am ales un city -break in Spania, la Barcelona, prin agentia celor de la scotianul.ro ...am gasit site-ul navigand pe internet desigur, i-am contacta si am discutat de mai multe ori pana am rezervat deja un city break pe Scotianul.ro, in ciuda faptului ca prietenii pleaca la Roma tot cu city break.

Pachetul, este cu tot ce imi trebuie, nu este nevoie sa caut asadar, cazare, transport sau locuri unde sa mananc, am totul asigurat. Acestea sunt avantaje, deloc de neglijat.
Vara asta va fi pentru mine un mic succes, pentru ca am facut cateva lucruri de care sunt mandru, anul trecut!
Chiar daca nu am realizat tot ce mi-am propus va fi o vara frumoasa. Sper!:)

PS. Un City Break pentru Barcelona de 4 nopti, in luna aprilie este disponibil acum la 216 euro de persoana!





Niciun comentariu: