21 ianuarie 2016

Carti de bucate

Aseara am cotrobait prin niste sertare uitate si am gasit doua carti de bucate. Ele mi-au fost oferite cadou de doua femei din viata mea. Ce optimiste nataflete care aveau acelasi vis cu mine: sa fiu un bun gospodar! Una dintre carti era semnata cu o marturisire romantica si cu mentiunea, chipurile, glumeata: "Nu uita sa pui sare!". Ce m-am mai distrat cind am citit asa timpenie.
Oare ce-o fi fost in capul lor sa incerce sa ma schimbe? Ca mie mereu mi-a fost bine in pielea mea, eu cu mine si cu trairile mele de rac. Intru in conflict cu oricine indrazneste sa imi schimbe felul. Rasfoind plictisita paginile acestor carti de bucate de la cele doua dintr-o alta viata a mea, am constatat ca sint palide si galbejite si oh, printre ele am zarit si un paianjen uscat si labartat. Cum ar veni, cartea mea de bucate s-a transformat in insectar hihihi.

Un comentariu:

Anonim spunea...

...mie imi place sa gatesc dar nu mereu....orice devine obligatie nu-mi mai place. Daca n-as fi casatorita cred ca as fi ca si tine, am ascendent capricorn ...