4 martie 2016

Primavara ni se daruieste

Cred ca in fiecare an ni se dăruiește Primavara , pentru a ne trezi, pentru a simti,, pentru a crede ..cu toata credinta , ca suntem iubiti!
Primavara este trezire, este rasarire, este declaratie, , este promisiune, este taina si miracol!
Primavara se aduna culorile, se inmultesc frunzele, se împart bobocii si se scad tristetile!

Azi...e inceput de taina....de simfonie, de spectacol! Pe scena vor intra pe rand lalelele in forme si culori uluitoare, zambilele ne invata arta. ..parfumului, ghioceii mici, plapanzi , dar destoinici, ne invata disciplina...ei spun prezent in fiecare an la întâlnirea stabilită de Doamna Primavara!

Am petrecut multe începuturi de primavara, am trăit bucuria venirii zilei de Mărțișor in felurite feluri!
Azi m-am simtit altfel....un frumos si un minunat greu de descris! Luata prin surprindere, frumusetea zilei, a oamenilor care m-au " acoperit" cu sufletele lor....m-au făcut să mă simt...pe scena!
Asa am invatat ca tu si tu si ...Voi , sunteti primavara!

2 comentarii:

Suzana spunea...

Frumoase ganduri!

Sa ai o primavara colorata si vesela, cu impliniri dupa dorinta!

florentin spunea...

MS!...la fel si tie!