26 iunie 2016

Revelatie

Revelatie
Ieri am intilnit o femeie nebuna, o constanteanca care inca poarta cu gratie si indiferenta, batrinoasa si chibzuita varsta de 70 de ani! Ce caracter, ce figura! O revelatie strania si curioasa m-a atins. M-am revazut si descoperit in ea. Asa voi fi si eu, ca un mos puturos de care vor fugi copiii, florile, pisicile laolalta cu femeile. Gura imi va fi plina cu o proteza cosmetica suficient de solida sa pot musca o coaja tare si invechita de paine, o chelie, acoperita de o basca . Dar ochii tulburi de nesabuit? Ei vor fi acoperiti de niste ochelari penibili si negri, iar in urechi, desi surd, voi avea dopuri, deranjat peste masura de zgomotul Babilonului contemporan pe care l-am indragit toata tineretea mea zvelta.

Voi purta, in sfirsit, culori luminoase, celebrind viata pe duca.
Mosul care voi deveni intr-o buna zi, va fi sigur de un lucru pe care il va striga cu voce ragusita, dar sonora: "Ura! Se pare ca scap cu bine din viata cacacioasa. Nu am nici un regret".
Mosul in care ma voi transforma, va simti cum viata i-a apartinut in intregime, deciziile toate, de asemenea, au fost semnate de propria mana, nesilita de nimeni. A stiut exact ce face!
Doamne, iartal ca a innebunit de tot. Medicamentele? Unde sunt medicamentele?
Feeling optimist cu gandul la batrinetea in New York City.


Niciun comentariu: