15 iulie 2016

Cuptoare de pizza. Utilaje pentru horeca.

Cuptoare de pizza. Utilaje pentru horeca.



Ieri am fost prin oras si dupa o plimbare scurta am intat intr-un restaurant pentru a manca ceva. Am comandat o pizza. Am servit pizza si m-am intrebat: Ce cuptoare de pizza au? Raspunsul l-am gasit pe internet, seara cand am ajuns acasa. Cuptoarele pentru pizza fac parte din categoria de utilaje pentru horeca.




Am mers m-ai departe cu aceasta curiozitate legata de fabricare unui produs, precum pizza rapid si in cantitati mari pentru a da curs cererilor venite de la clienti. Tot internetul a fost cel care m-a lamurit. Exista utilaje ( cuptoare) speciale care pot rezolva rapid aceasta sarcina. Vezi aici modele de cuptoare de pizza



De ce Conti Grup?

Cuptorarele pentru pizza distibuite de Contigrup sunt rezistente datorita materialelor de foarte buna calitate. Materiale ce provin din UE si au incorporata tehnologia de ultima generatie, din acest domeniu.
Parametri de coacere sunt foarte buni. De aici si rapiditatea, de care vorbeam la inceputul aricolului. Ce-a care m-a surprins pe mine.
Trebuie mentionata ca aceste cuptoare de pizza au un consum de energie scazut.

La cuptorul din cea de-a doua fotografie atasata, exista o piatra refractara care permite ca pizza sa fie coapta atat in tavi cat si in direct.
Este echipat cu un termometru, care controleaza temperatura din cuptor, iluminata si usa din geam termorezistent.

Poate ca multi dintre voi, serviti o pizza in oras sau faceti comanda sa vi-o aduca acasa, dar nu stiati ca in spatele acelui produs, atat de gustos, sta multa munca si tehnologie de ultima ora. Acest articol, sper sa va faca sa intelegeti ca uneori, daca comanda este adusa mai tarziu, se datoreaza cuptoarele cu care sunt echipate bucatariile respectivelor locatii. Sigur, nu dispun de cuptoare moderne pentru coacerea unei pizza.

Cum spuneam la inceputul aricolului, am fost in oras sa servesc o pizza si am avut norocul sa intru intr-un restaurant, echipat cu utilaje horeca de ultima generatie. De aceea am fost servit atat de rapid. 

Niciun comentariu: