9 august 2016

Ceasuri barbatesti


Pasiunea mea, ceasurile pentru barbati

Nu v-am spus pana acum, dar o fac in acest articol. Despre ce e vorba? Despre pasiunile mele! Pe langa sport, eu mai am o pasiune...un hoby, ca sa folosesc un limbaj modern, si anume, ceasurile barbatesti. Da, imi place sa colectionez ceasuri barbatesti. De aceea intru des pe site-uri de specialitate, cautand ceasuri barbatesti la preturi accesibile.

Asadar, este o pasiune mai veche si, destul de costisitoare. Nu pot sa ma mandresc, deocamdata cu prea multe achizitii, dar cele pe care le am, imi sunt dragi si...sunt functionale. Sa va dau un singur exemplu: am un ceas Pobeda, a carui vechime, dupa cunostintele mele, e in jur de 75 de ani.


Acum, revenind la zilele noastre si la ce se mai fabrica, am descoperit pe un site..niste ceasuri pentru barbati superbe! Sunt ceasuri de mana, nu pendule, desigur:)...dar, v-am spus la inceputul postari ca sunt pasionat de ceasuri.
Asadar, navigand pe site-ul ceasmania.ro, am  zabovit pe paginile lui, dupa detaliile fiecarui produs expus...din categoria ceasuri barbatesti, care peste ani vor avea o valoare inestimabila, daca vor fi achizitionate si bine intretinute.

Stiu, ca acum, in era tehnologiei avansate, un ceas nu mai reprezinta cine stie ce, dar eu ma incapatanez sa cred ca intr-un viitor nu prea indepartat ceasul va redeveni un accesoriu important al vestimentatiei.
In opinia mea, un ceas bun, de colectie, este in continuare un cadou deosebit. Ramane un simbol de eleganta si rafinament, chiar daca unii il privesc ca pe o corvoada.

Personal oricat de mult folosesc telefonul mobil, tot n-as renunta la ceasul de pe mana. Imi place sa port ceasuri barbatesti, fie ca sunt scumpe sau ieftine...E drept ca vara, atunci cand merg la plaja sau pe la bazin, evit sa-l iau...dar, asta pentru ca nu doresc sa uit, ca il am la mana (a devenit obisnuinta si, posibil sa nu simt)... si, s-ar putea sa intru cu el in apa...Iar, eu tin la lucrurile mele dragi....

Pentru cei care considera ca un ceas e incomod pe mana, vreau sa spun doar ca anumite modele pot fi asezate si pe birou :)
De pe site-ul de care v-am spus, mi-a placut cel mai mult, ceasul din fotografia atasata. Este elegant, rafinat si marca respectiva, stiu ca e una destul de buna!

Din blogosfera romaneasca va doresc s-aveti timpul necesar pentru a va ocupa de pasiunile voastre!

Ps. Am vazut ca in aceasta perioada exista reduceri de pana la 35%. Asadar, voi mai reveni pe Ceasmania- Magazin de ceasuri online, pentru a prinde niscaiva reduceri...






Un comentariu:

azi spunea...

Sunt foarte frumoase ceasurile de pe site...un picut cam piperate, dar una peste alta...merita!