5 august 2016

STIU CA NU TE VEI INTOARCE


Acum descopar ca de fapt Nu m am cunoscut si nu te am cunoscut vreodata Ma multumeam cu aparente Si nu ma opream niciodata sa ascult. Sufletul vital al inimii mele.Am fost iubit si am iubit.Si am iesti invins.Am sperat dar speranta sa transformat in nori. Ploaia a cazut si va cadea depe genele mele. Nu vroiam sa cred si totusi m-am convins, ca mi-ai scapat printre degete. Va mai suna vreodata. Postasul la usa mea nu cred STIU CA NU TE VEI INTOARCE, esti de mult plecata. Am sperat dar, speranta sa transformat in nori.
Norii au fost pictati in tristul negru. Ploaia plange pentru noi doi. Speranta mea a disparut, timpul s-a scurs. Despartirea este stapanul, iar noi indragostiti, sclavii ei. Mainile tale au devenit palide intr ale mele. O firava pasare ranita. Agitandu- si aripile s-a indepartat in zbor cand iubirea s-a sfarsit. Sa ai o viata frumoasa, as fi dorit sa iti spun. Insa vocea mi-a pierit cuvintele s-au pierdut . Nu voi mai iubi pe nimeni vreodata. Pentru ca in acest trup inima mea sa pierdut. Sa ai o viata frumoasa as fi dorit sa iti spun. Insa vocea mi-a pierit cuvintele s-au pierdut. Drumurile ni se vor desparti. Asa e viata in ROMANIA  Precum un vant calator ti- ai indrepatat adierea spre alte taramuri indepartate. In inima mea nu se va mai afla de a lungul anilor decat un trandafir vestejit de durere . Mai poate fi numita aceasta viata, de acum vorn adormi in nopti diferite si ne vom destepta in dimineti diferinte.Voi crede in iubire false ca in romania nu mai sunt fete seriose si dragute care sa stie sa iubesca cu adevarat un baiat, vor nu mai baieti sexy, frumosi cu bani si masina si nu vor ele un baiat normal ca mine. SI ne vom consola in ton cu alte trupuri. Dar in secret eu o sa sufar in continuare. SA NU UITI NICIODATA CA VOI PASTRA AMINTIRIILE TALE in CEL MAI FRUMOS LOC. IN GRADINA SECATUITA A INIMI MELE. CU CUVINTE DE TRISTETE IN PAR,CU LICARIREA STINSA IN PRIVIRI. Te voi astepata mereu in acest oras. Speranta mea a murit, chiar de sunt singur pe lume.


Niciun comentariu: