15 septembrie 2016

De la altii: Ratacita prin linia palmei

Ratacita prin linia palmei
Ratacita prin linia palmei grele
am urmat acele ceasornicului
ce ticaiau intre doua linii ,
Indicatoare la tot mersul
alambicate 

pe linia aceea se inainta gol
cu funde rosii innodate-n piedici
saream ca un cangur ce si-a pierdut iubirea
asa defapt o pierdusem si eu
din pricina unui ordin in timpul unei dimineti,
sange-n roua.
Si am mers pe drumul meu ,intortocheate carari
amortind de bataia clipelor apuse-n cor .
Cucuveaua imi rasuna a nunta vesnica
Imi canta viu , in culorile toamnei tarzii
cand ziua se confunda cu moartea
si noaptea cu renasterea.
Tarziu am inceput sa inteleg jocul acesta murdar
multi s-au lasat ucisi
in cazi pline cu lapte de pasare
mie mi-au ucis o parte dintre visuri
apoi mi-am fabricat altele
ma imbata esenta visului cu aromele sale imprevizibile
mireama visului reincarnat.
Si-atunci am hranit cucuveaua
iar ea a venit cu vesti din luni nebanuite .
LilianaCarmen Stoica 
15 septembrie 2016

Niciun comentariu: