11 ianuarie 2017

Pat tapitat modern Toledo


Azi, am sa va vorbesc despre mobila pentru dormitor, deoarece in cautarile mele, prin mediul online romanesc, am descoperit magazinul de mobila Unican. Oferta de paturi dormitor tapitate, paturi tapitate de lux, paturi tapitate cu piele, paturi tapitate piele ecologica si paturi tapitate moderne, de pe site-ul respectiv, este atragatoare.

De ce am cautat un magazin de mobila? Ati vazut la televizor reclama cu baiatul care se uita la fotografiile din copilarie si descopera ca totul e la fel. Si ma refer la mobila din dormitor. Ei, cam asa si eu. M-am regasit in respectiva reclama si de cate ori o vad, ma uit prin dormitor si visez la schimbari. Imi doresc sa fac anumite modificari, nu toata mobila, doar anumite piese de mobilier, precum patul.


Spuneam la inceputul articolului ca oferta de paturi dormitor tapitate, paturi tapitate de lux, paturi tapitate cu piele, paturi tapitate piele ecologica si paturi tapitate moderne, este una atragatoare si unul din acele paturi s-ar potrivi dormitorului meu.

De ce Unican?


1. Dispune de magazine in Bucuresti si Constanta unde se pot face comenzi pentru mobila;
2. Unican, realizeaza proiectarea 3d gratuita pentru mobilier, daca se alege realizarea mobilei la comanda, cu respectiva firma;
3. Mobila Unican este produsa in Romania, in propria fabrica;

Unican, produce la comanda mobila de bucatarie, mobila pentru living, mobila pentru dormitor, mobila pentru camere tineret, coltare, mese, scaune, dressinguri, etc.

Daca sunteti in cautare de: paturi tapitate pentru dormitor, Unican poate sa fie solutia. Cum puteti lua legatura? Este simplu, pe site gasiti datele de contact. Numerele de telefon sunt pentru Bucuresti: 0744 320 577, iar pentru Constanta: 0752 144 721


Acum, revenind la visul meu, voi urmari in continuare site-ul celor de la Unican, pentru a fi la curent cu promotiile si cine stie, poate schimb intregul dormitor, nu doar patul.

PS. In fotografia atasata aveti un Pat Tapitat Toledo, realizat de profesionistii de la Unican. Este un pat care se potriveste acolo unde spatiul este mic si fiecare centimetru conteaza. Este un pat simplu, dar modern si foarte cautat. Pretul afisat pe site este de 1.521 lei.

2 comentarii:

azitin spunea...

e fain patul dar nu-i la promotie?

florentin spunea...

@ azitin: deocamdata...nu!