26 martie 2017

DRAGOSTEA adevarata

DRAGOSTEA adevarata, IUBIREA adevarata e cu totul altceva. In Germania, de ex. foarte multe femei sunt casnice ( mai mult de la varsta a 2-a in sus) si acolo ele sunt dependente de barbat, oare de ce? Pentru ca el e cel care aduce banii in casa, cel care castiga cei mai multi bani conduce in familie, iar femeia daca nu mai e frumoasa si sexy ca sa aibe sansa s-o ia pe alaturi, nu are de ales decat sa se supuna, insa barbatii in principiu isi respecta femeile, relatia intre ei in aceste cazuri e mult mai buna decat la musulmani de exemplu, unde femeia e supusa cu totul.
Barbatii sunt niste " vănatori" cat traiesc, ei se indragostesc mai mult vizual: fata - săni - fund - picioare si nu dau caracterului importanta maxima, ei isi zic " caracterul ma intereseaza mai putin, pentru ca daca nu m-asculta o pun eu la punct, de aia sunt barbat"......cu toate ca in viata mea nu am citit nici o carte de psihologie am mai observat ca femeile tinere care accepta o relatie cu un barbat mai in varsta sunt acelea care nu au fost crescute de un tata, ele cauta si pe tata si pe barbat la o singura persoana.....si am mai observat ca daca intri intr-o relatie cu o femeie care are un copil va trebui sa ai o relatie cat mai buna si cu copilul ei,altfel risti s-o pierzi.....femeia in general isi cauta mereu in viata protectie, se simte mai slaba intr-o lume condusa preponderent de barbați.....am un pic de dreptate borceablog.com?

Niciun comentariu: