21 mai 2014

Viata omului e cea mai frumoasa

Fara dar, si fara-poate, Viata-Omului este cea mai frumoasa si relaxanta calatorie!iIn schimb, omul transforma acesta calatorie intr-un calvar sau intr-o tragedie, munca silnica sau in cel mai lung maraton..apoi, tot el-omul se crede cea mai isteata vietate-cand colo,este vietatea cea mai tembela.. :)..
Ce poti sa-i mai spui omului, cand acesta nu-si vede nici macar varful nasului, d'apoi altele!!...atunci cand il chemi la o discutie educationala-despre viata,se face ca ploua..in schimb daca l-ai chema la o bere sau la o alta indeletnicire ''in'' genul barfelor-glumelor,indopatului cu seminte sau alte d'astea,sa-l vezi cum isi lasa toate trebile la o parte..O astfel de specie am fost si eu;petreceri-femei..continuarea se stie!Da mai oameni buni,dar odata cu inaintarea in varsta,ar trebui sa iti dai seama ca esti un musafir aci pe pamant,iar cum bine stim,musafir fiind in casa cuiva,nu te vei comporta ca acasa la tine...iar daca stau bine sa ma gandesc,atat eu cat si tu,chiar daca avem casele noastre ''particulare'',acestea sunt temporare..iar acest fapt ar trebui sa ne dea de inteles Esenta_Vietii pe Pamant!Nu avem nimic,nici chiar Eu-l nostru nu este al nostru,iar noi ne credem buricul pamantului.

Dupa cum bine stim,orice calatorie are si un scop...Oare-Cea mai importanta calatorie, sa nu aiba nici un scop? Departe de mine acest gand..spre bucuria mea,am priceput scopul calatoriei..iar pentru acest fapt,voi multumii Creatorului,toata viata mea,si mult mai mult de atat,voi invata si pe urmasii mei sa multumeasca neincetat Unicului Creator....
-Cum pot sa nu multumesc Bunului Dumnezeu,pentru tot ceea ce a creat pentru mine,pentru tine,pentru om??
Cine a creat ochiul-Oare sa nu vada totul?Cine a creat urechea-Oare sa nu auda totul?Cine a creat inima-Oare sa nu stie ce este in inima omului?
Totul a fost creat pentru om..Toate sunt gratuite...Deocamdata!Nu stiu zau cum te-ai simtii sa iti vezi odorul(fiul/fiica)cum respecta pe vecinul sau vecina mai mult decat te respecta pe tine,cel/cea care te zbati sa nu-i lipseasca nimic!! Cam tot la fel sta treaba si cu religiile...ii multumesc si il canta pe[ iisus-mahomed-budha,krishna],s.a.m.d...de parca acestia le-ar da viata cu toate cele!Minti bolnave,ca altfel nu le poti spune.

Doamne Dumnezeul cerurilor si al pamantului, Iti multumesc Doamne pentru fiacare clipa de viata!Multumesc,multumesc...Din adancul fiintei mele multumesc!


Niciun comentariu: