4 iunie 2014

E neplacut sa ramai cu masina in drum

Este un lucru neplacut sa ramai cu masina in drum. Este si mai neplacut ca defectiunea masini sa aiba loc la o distanta destul de mare de primul oras in care ai putea apela la un service auto specializat.
Daca mai esti si intr-o excursie si se intampla sa ai o asemenea problema e si mai neplacut, pentru ca toate planurile ti-au fost date peste cap...si, cu siguranta nu mai ai chef de vacanta.
Pentru astfel de situatii o varianta pe care o ai la indemana sunt firmele de tractari, pentru a-ti duce autoturismul defect la cel mai apropiat service auto. Nu stiu cati dintre voi a-ti trecut printr-o asemenea situatie, dar eu am patit o singura data chestia asta. Norocul meu ca navighez pe internet si, intr-una din zile tot tastand pe motorul de cautare Google mi-a aparut: rampe girofar. Am intrat pe pagina respectiva, am vazut ca e o firma de tractari auto din Timisoara si , mi-am notat nr. de telefon in agenda...A fost pentru mine, mai tarziu , solutia salvatoare...



2 comentarii:

lichiresti spunea...

Să fii domn e o întâmplare, să fii om e lucru mare!
Cam as si cu tractarile auto:)))

lichiresti spunea...

Să fii domn e o întâmplare, să fii om e lucru mare!
Cam as si cu tractarile auto:)))