7 iunie 2014

Nu asta astepta o femeie?

-Vezi ca ti-am luat niste flori si o vaza de sticla, ca mereu le spargi cand le schimbi apa. Nu stiu de ce vrei neaparat sa ai buruienile astea mereu in casa. Dar asta e semnul dragostei si al atentiei si trebuie respectat. Nu asta asteapta femeile de la barbati?
-Frumos din partea ta, dar...
-Dar ce? Nu-ti plac darurile mele? Nu vorbesc ele de niste simturi pe care le am pentru tine? Dar, ca sa fii si mai multumita, ca greu iti intra omul in voie, poftim aici, de la mine: un ceas de mana, si e de soi, ca de mult tot te chinuiesti sa ajungi la timp la servici si nu mai reusesti. Ei, ce parere ai de asta?
-Esti nemaipomenit si cata cheltuiala pentru mine! Cred ca surpriza asta ai planuit-o pe indelete, ca sa-mi faci placere
-As, da de unde! Mi-a venit deodata, asa, si am zis sa te dau gata. E o pierdere de timp sa planuiesti chestii din astea. Tine mai mult de o inteligenta spontana si, daca femeia se simte bine, de ce sa n-o fac.
-Ma gandeam ca daca le urmaresti, printre atentiile tale, devin o obisnuinta placuta si nu sunt doar ocazionale.
-Ei, acum nici nu trebuie sa intindem prea mult coarda.
-Dar de niste sentimente tot ai fost purtat, cand mi-ai luat toate minunile astea. Ziceai de niste simturi care vorbesc si care te incearca?!.
-Sunt si ele pe undeva, ca uneori ne mai incurca, dar stiu ca voi le adorati. Hai, da-mi sa mananc ceva, ca am pierdut energie cu cumparaturile astea, zise el, incergand o gluma.
-Vrei sa spui ca-ti pare rau ca mi-ai luat minunatiile astea?
-Nici vorba, dar sa nu ne extaziem prea mult, ca pierdem firul treburilor care sunt destule pe ziua de astazi, fireste ca meriti mai mult.
-Multumesc pentru ca te-ai obosit atat pentru mine, dar nu le pot primi.
-Cum? Gandesti cand spui asta? Dupa cat am cheltuit pentru tine, chiar nu ma asteptam la reactia asta!
-Le-as primi cu placere, dar ambalajul este deprimant. Strica frumusetea daruirii tale.
-Chiar ca nu vad nici un cusur la ambalaj. Sunt in cutii colorate si perfecte.
-As fi fost mai fericita sa mi le fi promis frumos decat sa mi le aduci urat. De ambalajul cuvintelor vreau sa spun, draga domnule. Si de felul cum mi le daruiesti.
-Cate pretentii!

Invatatura:

Gesturile elegante si pline de farmec inseamna o igiena pentru suflet si bucurie. Viata este si asa tesuta cu destule pasaje tulburatoare si derutante, iar bucuria care tasneste din constructia de suflet ridicata celei sau celui pe care-l iubesti este o arteziana care prinde culori de curcubeu.
Cand iti finisezi exprimarea in ceea ce oferi doamnei tale sau domnului tau, de fapt, ii spui celuilalt ca este prima ta importanta si ca esti dispus la orice sacrificiu pentru a pastra alaturi de inima ta pe fiinta iubita. Si, pentru ca o pretuiesti, nu poti sa spui oricum sau sa faci orice, fara atentia plina de farmec a gestului de suflet.
Incearca doar si te vei umple de bogatii!

Niciun comentariu: