6 iunie 2014

Varianta cea mai ieftina, casa din lemn!

Habar nu am cati dintre semenii nostri au o casa din lemn, dar am vazut ca in ultima perioada se construiesc din ce in ce mai multe case de vacanta...cea de lemn fiind potrivita pentru o asemenea destinatie.
Trebuie sa va spun ca mie, cand e vorba de case, imi plac casele din lemn, pentru modestia pe care o afiseza si designul placut ( exemple vezi aici: case design).
In opinia mea, nu isi are rostul intr-o zona montana, o casa din caramida sau beton... Este mult mai bine sa alegi ceva util si frumos, precum o casa din lemn al carui pret este mai atractiv si iti poate oferi relaxarea de care ai nevoie, daca destinatia e casa de vacanta.
Personal imi surade ideea de a avea o asemenea casa de vacanta din lemn intr-o zona montana. Mi-ar placea sa merg in weekend, ca sa ma pot relaxa, dupa o saptamana grea de munca. Cu siguranta nu sunt singuru care gandeste asa. Sunt multi care si-ar dori sa-si petreaca concediile si weekendu-rile intr-o asemenea locuinta.
Din ceea ce am vazut eu, pretul terenului e inca prea mare si, de aici apar unele probleme. Cu toate ca o casa din lemn este rezistenta la cutremure, la noi acestea au patruns tarziu pe piata constructiilor.
In opinia mea, atunci cand iei decizia de a construi o casa, trebuie sa ei in calcul si acest aspect, lucru foarte important, de altfel pentru siguranta.
Sunt anumiti oameni care atunci cand vad o casa din lemn se gandesc ca ea poate lua foc foarte usor. Acestia trebuie sa stie ca o casa din lemn are un tratament special cu substante speciale care imiedica o astfel de situtie.

Cu cateva zile in urma am citit pe un site despre avantajele unei case din lemn. Ca si concluzie la ceea ce am citit, va pot spune ca sunt destule avantaje, cand ai o locuinta din lemn. In primul rand e pretul, cu mult mai mic decat al celor din caramida sau beton. Apoi sunt costurile cu intretinere, mai ales iarna. O casa din lemn e mult mai calduroasa decat una clasica, datorita izolatiei.
Am vazut fotogra fii interesante cu niste case din lemn foarte placute, case mari sau case mici. Vhiar daca sunt mici, au loc toate cele necesare traiului, astfel incat poti duca o viata normala. Important este sa stii cum sa-ti folosesti spatiul pe care il ai...
In concluzie, din punctul meu de vedere, varianta cea mai ieftina pentru o locuinta, este casa din lemn.

De aici, din blogosfera romaneasca, va doresc voua cititorilor mei, sa va indepliniti visul acela de a avea o casa frumoasa si ieftina...

Niciun comentariu: