23 iulie 2014

Cum sa-ti iei o imprimanta

Cum sa-ti iei o imprimanta
Acum daca imprimanta mea s-a stricat, zic sa fac si-un articol. defectiunea pe care o are el la printare si nu la scanner. Asta inseamna ca trebuie sa o inlocuiesc cu alta
Adica trebuie s-o schimb cu totul. Si acum vine dilema. Cum sa fie aceste: imprimante foto A mea a fost una second-hand. Oferte de imprrimante sunt destule in mediul online, dar trebuie sa cantaresc:

1. Imprimanta sa fie second-hand sau sa fie una noua

Recunosc ca imi plac si prefer lucrurile noi, dar in functie de buget acum...Intotdeauna cand am fost pus in situatia de a lua ceva secon-hand, adica la mana a doua, mi-am pus in gand intrebarea: De ce vinde acel om produsul respectiv? Trebuie sa aiba el/ea, ceva?
Acum, imprimanta, ca de ea e vorba  discutia trebuie sa fie mai ampla. Am cunostinte care folosesc aceeasi imprimanta de 10 de ani , a mea s-a stricat dupa 5 ani...ce sa zic…daca a fost second-hand!! De aceea cred ca una noua e cea mai potrivita!
2. A doua intrebare ar fi aceste imprimante foto, sa fie alb negru sau color.

La aceasta intrebare, decizia mea e spre cea color. Sa justific de ce: cartusul se consuma mai greu si nici nu se usuca. Desigure eu n-o folosesc foarte mult, dar cand am nevoie sa printez poze, nu sunt nevoit sa mai merg in oras. Daca tot am imprimanta..O fi o fita, dar e utila...deci. una color.

3. Imprimanta sa fie Multifunctionala?

Raspunsul meu e clar: multifunctionala, pentru ca e nevoie de scanner. Acesta este un accesoriu extrem de util.

4. Imprimanta ink-jet sau laser.

Personal vreau sa fie cu laser, desi nu stiu daca asta este cea mai buna, dar m0am invatat cu asa ceva. Nu stiu cum functioneaza imprimanta ink-jet, n-am avut, deci mi-as lua doar laser. Imi doresti ce cunosc sa folosesc...

Ca si concluzie: Prefer o imprimanta laser, color si multifunctionala. Second-hand, nu mai vreau, caut in magazinele online cele mai ieftine, poate e vreo promaotie


Cum spuneam la inceputul articolului este internetul plin de oferte, ultima pe care am vazut-o fiind aceste:imprimante office Recunosc n-am avut timpul necesar sa navighez prin oferte, asta deoarece defectiunea e "calda, dar exista concurenta acerba pe aceasta piata, deci e promitator. O sa mai astept un pic, poate vreo promotie ...

Si, un sfat foarte important: cand luati o imprimanta fiti atenti la cat de mare e. Chiar conteze spatiul pe care il va ocupa!! nu mai zic despre estetica :)

Din blogosfera romaneasca va doresc spor la cumparaturi si voua:)

PS. 1. Eu caut sa-mi cumpar  una noua, deci nu va oferiti sa-mi vindeti vreo imprimanta second-hand, ca nu cumpar!
    2. Daca aveti cunostinta de vreo promotie, in afara de ceea ce am gasit eu pe net, lasati-mi un comentariu si un link...Va multumesc anticipat.

Niciun comentariu: