2 august 2014

Camera video

Fiimdca suntem in mijlocul verii, sezon in care sporturile de masa practicate din ce in ce mai mult si la noi in tara, e momentul ideal pentru a achizitiona o camera video gopro

Pentru toti iubitori de sport, pentru toti aceia care sunt practicanti de sporturi, o astfel de camera poate imortaliza evenimentele la care sunteti participant. In opinia mea orrice sportiv trebuie sa aiba camera de actiune (action cam) si, daca aceasta e de calitate si la un pret accesibil, ca cele pe care le-am vazut pe www.actioncamera.ro, pot sa spuna ca investitia a meritat.

Sa stiti ca exista si camere de actiune cu telecomanda, camere subacvatice pentru pasionati de scufundari...pentru ca si la noi sunt destui fani ai acestui, sport....Spun sport pentru ca presupune mult antrenament pemtru a ajunge la performanta de a face scufundari.

 OK! Acum, daca va intrebati pentru ce e nevoie de o asemenea camera, am sa va raspund, pe scurt!

1. Pentru ca poti surprinde cu ele momentele tale de glorie, iar aceste momente merita sa fie inregistrate si stocate in arhiva ta personala. Peste ani si ani, le poti revedea si poti retrai acele momente. N-ar fi placut sa arati nepotilor de ce erai in stare in tinerete.

Povestea poate fi mai eficient, daca se spune si, prin imagini.

2. E normal sa faci investitie intr-un echipament sportiv( fie ca-i de atletism, ciclism, etc...), e normal sa investesti in promovarea ta, care se poate face si prin imagimile pe care le poti filma si, mai apoi posta pe celebrelele retele de socializare: facebook sau Youtube! Asta e un motiv foarte bun pentru a avea o camera de calitate.

Legat de punctul al doilea, daca esti un sportiv tanar in cautare de sponsori, acele postari iti pot fi de folos...nu se stie niciodata cine va da de ele!!!

Fac o mica paranteza! Imi aduc aminte ca anul trecut am fost la mare cu mai multi amicii.  Undeva in zona plajei din Eforie Nord erau cativa turisti, italieni, din ce mi-am dat eu seama, care faceau scufundari in Marea Neagra. Pe langa echipamentul special de scafandri am observat ca unul din ei avea si o camera video. Pe moment nu prea mi-am dat seama ce e cu acesta, dupa ceva timp am realizat cat de important era sa filmeze momentele unice din timpul scufundariii.
Atunci, a fost pentru prima data cand am vazut o camera video speciala subacvatica live...stiam despre ele, vazusem documentare subacvatice filmate cu o asemenea camera pe Animal Planet...dar asta era pe viu...


Acum, trebuie sa va documentati sa urmariti diverse tutoriale pentru a putea folosi corect aceste camere si, Slava Domnului, netul e plin de asemenea informatii...

Eu sunt pasionat de sport si am vazut pe la mai toate competitiile ca aceste camere sunt montate ba in masina cu care pilotul participa la competitie, ba pe casca de protectie a unui ciclist, iar momentele surprinse sunt de-a dreptul fermecatoare...Plus ca acestea sunt si o forma de promovare a competitiei si, a respectivei discipline sportive.

Asadar, daca va decideti sa faceti o asemenea investitie, aruncati si un ochi pe site-ul: www.actioncamera.ro, la categoria camere video gopro...

Din blogosfera romaneasca va doresc s-aveti parte de multa actiune:)

Niciun comentariu: