5 aprilie 2015

Cu Aerolines de 1 Mai

De ce Aerolines?

Pentru ca este cel mai usor mod de a achizitiona bilete de avion. Adica, este cel simplu sa o faci online, pentru ca este mult mai rapid si mult mai ieftin, iar in privinta sigurantei, Aerolines garanteaza siguranta tranzactiei prin tehnologia oferita.

Pentru ca poti, prin check-in-ul online, sa-ti alegi locul in avion. Si, pentru ca oferta lor este una complexa…cu destinatii in toata lumea. Deci, bilete de avion Aerolines , este modul cel mai sigur si rapid de achizitie.

Si va mai spun, ca eu am navigat mult prin online, pe Aerolines gasim cele mai ieftine bilete de avion, oricare ar fi destinatia aleasa. Sunt prezente pe acest agregator o multime de companii aeriene cu programul de zbor si conexiunile de timp redus.

De ce Cipru?

Pentru ca pe aceasta insula, situata in Marea Mediterana, gasesti la un loc tot ceea ce este mai frumos in Grecia si Turcia: plaje superb insorite, sate incantatoare, multe ruine ale civilizatiei antice si localnici care te primesc cu multa caldura…chiar daca intre etnicii turci si greci mai sunt ceva conflicte si mici  neintelegeri, dar asta nu-i afecteaza deloc pe turistii atrasi de frumusetea si ineditul acestor locuri.
Din punct de vedere turistic, Insula  Cipru merita vazuta, e interesanta, are un peisaj muntos deoasebit atat in nord ( Muntii Krenya) cat si in sud (Muntii Trodoos), avand intre ei Campia Mesaoriei .

Pentru ca experienta sa fie una reusita as lua cu mine, de 1 Mai, familia. 

Ma intreba cineva acum nu mult timp: nu ar fi minunat sa-ti faci o mini-vacanta cu familia?
Asta dupa ce ma intrebase, altcineva, acum nu mult timp, de ce nu am mai mers in mini-vacante? Cica m-as putea odihni!
Sa va zic ca nu am mai fost demult intr-o mini-vacanta! pai, este adevarat.
Intai si intai, am stabilit locatia, Cipru. In al doilea rand, am hotarit ca alaturi de mine sa fie familia. In al treilea rand, am cautat si am gasit modalitatea de a achizitiona biletele de avion pana la destinatie si retur.
Sper sa fie o mini-vacanta odihnitoare...si am sa fac cateva poze, asa ca amintire. Un album:)

PS. Un articol despre modalitatea de a achizitiona bilete de avion ieftine din online gasiti pe romaniatv.net








Un comentariu:

azitino spunea...

Pai, nu ramane decat sa iti urez un 1 Mai, placut:))