4 iunie 2015

La stomatolog.

Trebuie sa avem grija de dintii nostri. Spun asta, cu toate ca eu am o problema, nu prea rup usile cabinetelor medicale. O fac doar atunci cand " situatia" imi scapa de sub control, ca sa zic asa! Si, inevitabilul s-a intamplat, iar pentru aceasta "situatie" scapata de sub control- am fost la un cabinet stomatologic din Bucuresti-, unde am constatat ca se fac si implanturi dentare.
Clinica Trident

De ce, am ajuns la dentist? Pentru ca un dinte era atat de afectat incat medicul stomatolog nu mai a putut sa faca nimic. Nici macar el nu a putut sa il mai salveze.
Asadar, am fost nevoit sa accept o extractie, care nn a fost deloc placuta, si acum ca am ramas cu dantura incompleta, va trebui sa ma hotarisc la un implant dentar.

Cu siguranta, dinti minununati pe care trebuie sa ii avem, fac la randul lor ca zambetul sa fie minunat. Acum, nu mai este asa! Oricat de zambitor as fi, zambetul e naspa avand un dinte lipsa.

V-am spus si la inceputul articolului si, ma repet, mie nu imi place deloc sa ma merg la cabinetul stomatologic, inca din copilarie nu suport senzatia care ti-o da sala aceea de asteptare, unde auzi cam ce se intampla in cabinet. Am preferat sa fac tot ceea ce a fost posibilul sa nu ajung in situatia de a fi nevoit sa fac drumul spre un dentist.


Am un amic, care munceste in Spania si de curand a venit acasa. Prima lui grija a fost sa mearga la stomatolog, pentru a-si face un ilpant dentar. De la el stiu, ca acolo unde munceste, in Spania, costurile unui astfel de procedeu sunt foarte mari. De aceea, fiind in concediu, a apelat la clinica Trident, pentru ca este mai ieftin, cu toate ca tehnologia si materialele sunt la fel.
Asadar, e bine ca sa mergem periodic la un stomatolog. Eu nu am facut-o si acum va trebui sa-l "vizitez" destul de des.
In alta ordine de idei, navigand prin online am gasit acest site ( o sa stiti cand sa duceti copilul la dentist) si mi-am amintit ca in vizita mea de la cabinetul stomatologic, am vazut parinti care isi aduc copii la un control de specialitate. Un lucru extrem de important pentru sanatatea danturii. Eu, nu am facut asa ceva si, acum ma va costa.

Din blogosfera romaneasca va doresc s-aveti dinti minunati, pentru un zambet minunat!:)


Niciun comentariu: