16 ianuarie 2017

KFC. „Like-urile țin de foame”

Am văzut pe stradă o reclamă la KFC cu „Like-urile țin de foame” și, curioas cum dracu' fac publicitarii să convertească like-urile-n pui prăjit, am ajuns să consult regulamentul campaniei „Muzeul de like-uri”, un text superb. De acolo am aflat că poți să câștigi reduceri de 30% la găletușe cu bucăți de pui ș.c.l. pentru statusuri nepopulare cu mai puțin de 10 like-uri. Statusurile sunt jurizate (!) după câteva criterii: 
- „estetica statusului, sa nu fie prea lung sau prea scurt, sa fie scris corect, sa aiba o anumita fluenta vizuala sau compozitie placuta

- sa transmita o anumita stare, sa inspire
- sa fie original, sa aiba o abordare noua, sa fie un stil care defineste un artist neinteles de statusuri de Facebook”
.
Și, ca și când toate astea n-ar fi fost de ajuns să-mi dea mintea peste cap, am văzut că cel care se ocupă de jurizare este un tip pe nume Pavel Susaru. Google nu-l găsește și mă întreabă dacă nu cumva îl caut pe criticul de artă Pavel Șușară. Așa că întreb și eu mai departe: are cineva idee dacă Pavel Șușară, jurizează statusurile care oferă reduceri la pui prăjit?

2 comentarii:

andreea zaharia spunea...

KFC, ce spui, o ajuți pe Andra să se dumirească cine-i individul care jurizează? Acum sunt și eu curioasă... :))

e-provincia spunea...

nu știu, tu ziceai că ai citit regulamentul